mandag 7. mai 2012

// LOVE KØBENHAVN //

Jeg har nettopp hatt noen deilige dager i København. Det var en tur med flotte kollegaer, aktiviteter, god mat og drikke og ikke minst ble det tid til litt shopping. Illums Bolighus er et must, og har som alltid fantastiske vindusutstillinger, denne gangen var alt i hvitt. Da jeg var i København tidligere i år, var det en herlig fargesprakende utstilling. Shopping i København kan virkelig anbefales, jeg klarte å fylle opp kofferten denne gangen også :-)


Inspirerende utstillinger som alltid hos Illums Bolighus.
(en ivrig fotograf skimtes også i vinduet...)



Arne Jacobsen bokstavkopp – «F» for Fabian, servietter og sugerør.

Supergode filttøfler fra Glerups ble også med hjem 
(husk å gå ned 1–2 skostørrelser hvis du skal kjøpe slike).

Wallsticker og kjøkkenhåndkle fra Ferm Living.

Økologisk ingefær- og sitronte fra Løv – utrolig god!

Mer gult – stripete vase fra Kähler.

5 kommentarer:

Vibeke fra Bengtgarden sa...

Jepp, missunderlig deluxe!! Ønsker meg en tur til København, hmmm det hadde vært noe det ja ;-)

Mye fint du hadde med deg hjem. Likte veldig godt de sugerøra ti hi...

Fin mandagskveld til deg!

Klæm Vibeke

helen og gutta sa...

København er en fantastisk shoppingby, blir aldri lei

Bente sa...

Ja, København er altid et besøg værd. Det er altid hyggeligt og der er så meget at se på.

Unknown sa...

Heihei :)

dette så herlig ut :)
skal snart til København selv jeg,
og lurte på hvor du fikk tak i LØV teen,
jeg er på jakt :) også de fine sugerørene og Arne Jacobsen koppen. Har du noen tips til butikker som man må besøke ???
Sette pris på svar :D

klemklem :D

Aslam Cailko sa...

You have a great blog here! would you like to make some invite posts on my blog?

Copytechnet.com
Information
Click Here
Visit Web